Szukasz Inspiracji?Zobacz propozycje architektów
Jesteś architektem wnętrz?Współpracuj z nami

1. Jak kupować produkty w sklepie sofami.pl?
Zakupu w naszym sklepie można dokonać na 2 sposoby:
- bez konieczności zakładania konta kupując jako Gość,
- lub zakładając swoje konto i logując się na nie dzięki czemu będą Państwo mogli również dodawać produkty do Listy Życzeń lub sprawdzić swoją historię zakupów.

Następnie należy wybrać interesujący Państwa produkt, jego rozmiar oraz wybrać kolor i tkaninę. Po wybraniu produktu i tkaniny, można dodatkowo wybrać opcję wniesienia do mieszkania a następnie sposób płatności. Na koniec należy dokonać opłaty za wybrany produkt. Wówczas Państwa zamówienie zostanie przesłane do realizacji a Państwo zostaną poinformowani o możliwym terminie dostawy.

2. Czy istnieje możliwość zamówienia produktu w innym kolorze niż dostępny od ręki?
Tak, wystarczy na stronie produktowej wybrać przycisk `Wybierz Tkaninę` a następnie przycisk `Na Zamówienie`. Wówczas pokaże się ok. 70 dodatkowych kolorów z 7 różnych linii tkanin Magic Home.

3. Jaki jest sposób dostawy / odbioru produktu?
Zakupiony produkt zostanie dostarczony na podany przez Państwa adres do pierwszych drzwi w uzgodnionym wspólnie terminie i wybranym przez Państwa przedziale czasowym przez profesjonalną firmę logistyczną DTS Transport. Dodatkowo po mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu z nami mogą Państwo też osobiście odebrać produkt w naszym showroomie w Warszawie na ul. Al. Prymasa 1000-lecia 48A, lok. 10.

4. Jak szybko dostarczają Państwo zamówione produkty?
Produkty, które posiadamy na magazynie i dostępne są od ręki dostarczamy średnio w ciągu 48 godzin od daty wpłynięcia na nasze konto płatności za zamówiony produkt lub wniesienie.

W przypadku produktów na zamówienie dostępność produktu jest sprawdzana u producenta indywidualnie dla każdego zamówienia. W tym przypadku średni czas dostawy wynosi ok. 2-5 tygodni od daty wpłynięcia na nasze konto płatności za zamówiony produkt lub wniesienie.

5. Co jeśli zamówiłem produkt dostępny w ciągu 48 godzin ale np. z uwagi na wyjazd urlopowy chciałbym go otrzymać w późniejszym terminie?
Oczywiście jest to możliwe. Wystarczy nas poinformować mailowo o pożądanym przez Państwa terminie dostawy. Wówczas produkt bezpiecznie będzie czekał na wysyłkę w magazynie a Państwo spokojnie będą się mogli cieszyć wakacjami.

6. Jakie są koszty transportu?
Koszt transportu produktów do pierwszych drzwi na terenie całej Polski jest bezpłatny. Jedynie koszt wniesienia do mieszkania płatny jest 100 zł brutto.

7. Mieszkam poza granicami Polski, czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia do innego kraju?
Tak, istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem Sofami.pl kosztów transportu, które w tym przypadku naliczane będą w indywidualny sposób.

8. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówione produkty?
Mogą Państwo dokonać płatności:
- przelewem tradycyjnym ze swojego konta bankowego
- za pośrednictwem serwisu Przelewy24

na nasze konto bankowe:
Alior Bank
14 2490 0005 0000 4520 1782 7203

Sofami Sp. z o.o.
ul. Elekcyjna 19/22
01-128 Warszawa

Prosimy w tytule przelewu podać nr zamówienia, które otrzymają Państwo od nas drogą mailową po jego dokonaniu lub nazwę produktu, jego kolor i tkaninę oraz zamówioną ilość.

9. Czy istnieje możliwość ubiegania się o rabaty?
Tak, kwotę zakupu można obniżyć:
- zapisując się do naszego newslettera. Wówczas otrzymają Państwo drogą mailową voucher kod o wartości 50 PLN, który po wpisaniu do koszyka obniży o tę wartość całkowity koszt zamówienia.
- korzystając ze zniżki 10% za udostępnienie na portalu społecznościowym Facebook informacji o zakupie naszego produktu

Dodatkowo w przypadku większych ilościowo zakupów możliwa jest indywidualna negocjacja ceny.

10. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Tak. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827) Kupujący, który jest Konsumentem i zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy do Konsumenta w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sofami Sp. z o.o.. Jednakże nasi Klienci mają prawo zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe w przypadku, gdy towar nie był używany, jest w oryginalnym opakowaniu, nie jest uszkodzony lub poplamiony oraz nie był sprowadzony na specjalne zamówienie. Dodatkowo warunkiem koniecznym zwrotu jest posiadanie oryginału dokumentu zakupu w postaci faktury VAT.


11. Czy zakupione w sklepie Sofami.pl produkty objęte są gwarancją?
Tak. Każdy oferowany przez nas produkt objęty jest 2-letnią gwarancją, której podstawą jest dokument zakupu (faktura VAT).

12. Co należy zrobić gdy dotarła do mnie uszkodzona przesyłka?
Dostarczany towar należy zawsze sprawdzać w obecności kuriera firmy DTS Transport. Jeśli towar po otwarciu przesyłki jest uszkodzony, należy spisać w obecności kuriera protokół uszkodzenia. Kurier ma obowiązek zostać u odbiorcy na jego żądanie do momentu, w którym Klient otrzyma oryginał wypełnionego protokołu. Kopię lub skan protokołu uszkodzenia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres mailowy: reklamacje@sofami.pl lub pocztą na adres korespondencyjny
Sofami Sp. z o.o.
Al. Prymasa 1000-lecia 48A, lok. 10
01-242 Warszawa
oraz skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 185 51 54.

13. Jak szybko wybrać produkt z Państwa oferty spełniający moje różne kryteria co do ceny, koloru czy rozmiaru?
W celu szybkiego wyszukania produktów, które spełniają Państwa oczekiwania co do rozmiaru, komfortu, ceny, koloru czy funkcji prosimy o posługiwanie się filtrami na stronie głównej lub wpisanie parametrów produktu np. nazwy w okno wyszukiwarki znajdującej się w górnym lewym rogu strony.

14. Jak mogę przekonać się o prawdziwym kolorze wybranej tkaniny obiciowej?
Mogą to Państwo zrobić w dwojaki sposób:
- odwiedzając nasz showroom w Warszawie na Al. Prymasa 1000-lecia 48A, lok. 10, gdzie do Państwa dyspozycji jest katalog wszystkich oferowanych przez nas tkanin
- zamawiając próbki interesujących Państwa tkanin poprzez naciśnięcie ikony `Zamów próbki tkanin` , która znajduje się na górze strony.

15. Gdzie mogę obejrzeć i dotknąć oferowane przez Państwa produkty by przekonać się np. o ich komforcie?
Mogą to Państwo zrobić odwiedzając nasz showroom w Warszawie na Al. Prymasa 1000-lecia 48A, lok. 10, gdzie czeka mini ekspozycja wybranych produktów. W takim przypadku prosimy o telefon do naszej Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 185 51 54 w celu upewnienia się że interesujący Państwa produkt znajduje się w danej chwili na ekspozycji.